Home / Sports / وقوع 2 فقره آدم ربایی طی سه روز گذشته در بردسیر

وقوع 2 فقره آدم ربایی طی سه روز گذشته در بردسیر

محمدامین نخعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی سه روز اخیر 2 پرونده آدم ربایی دادسرای بردسیر تشکیل شده که پرونده اول با انگیزه ازدواج و پرونده دوم با اغفال و فریب فرد ربوده شده انجام شده است.
وی با اشاره به پرونده اول توضیح داد: فرد رباینده پس از شنیدن پاسخ منفی از خانواده دختر، با سماجت به خواستگاریش اصرار می ورزد و در شب پنجشنبه گذشته با همدستی 2 تن از دوستانش با وسیله نقلیه خود اقدام به ربایش شبانه دختر می کند که متعاقبا دستگیر و افراد خاطی قبل از هرگونه اقدام به چنگال قانون گرفتار می شود.
نخعی با اشاره به اینکه پرونده این افراد به دادگاه کیفری مرکز استان ارجاع شده است ادامه داد: با توجه به شواهد موجود در پرونده، مجازات حبس سنگینی در انتظار افراد خاطی خواهد بود.
وی گفت: همچنین شب گذشته نیز یک مورد آدم ربایی با انگیزه تجاوز به عنف رخ داده که عامل آن دستگیر شده و کار رسیدگی به پرونده وی نیز به سرعت در حال انجام است.
دادستان بردسیر خاطر نشان کرد: رسیدگی به پرونده هایی با جرائم خشن مانند آدم ربایی در اولویت قرار دارد و دستگاه قضایی سعی دارد ضمن رعایت مراحل و تشریفات قانونی در حداقل زمان ممکن کار رسیدگی و دادخواهی به این موارد را انجام دهد.
وی افزود: دستگاه قضایی مصمم است به این جرایم به سرعت رسیدگی و با عوامل خاطی و مجرم به شدت برخورد کرده تا هشداری باشد برای کسانی که در فکر تعرض به نوامیس مردم هستند.
وی گفت: افرادی که با رویکرد جنسی اقدام به آدم ربایی می کنند بدانند که عواقب سخت و پشیمان کننده ای در انتظارشان است و مجازات تجاوز به عنف در برخی موارد سلب حیات و اعدام است.
دادستان بردسیر به افراد جامعه هشدار داد: به افرادی با رفتارهای پر خطر و کسانی که نسبت به مسئولیت های اجتماعی شان بی مبالات هستند، اعتماد نکنند و مراقب باشند که ممکن است این افراد امر مقدس ازدواج را بهانه ای برای تعدی به نوامیس مردم قرار دهند.
بردسیر در فاصله 60 کیلومتری غرب کرمان قرار دارد.
خبرنگار: زهرا بیرمی نیا ** انتشار دهنده: نجمه حسنی *
7421/3029/ 5054

انتهای پیام /* www.irna.ir

Check Also

The visit of Prime Minister of Korean republic to Tehran

At the time, Iran's relations with North Korea were very good because of its support …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *