Home / Sports / همدلی امروز کشور پدیده مبارکی است که نویدبخش رفع مشکلات خواهد بود/این همدلی باید فرهنگ سازی شود

همدلی امروز کشور پدیده مبارکی است که نویدبخش رفع مشکلات خواهد بود/این همدلی باید فرهنگ سازی شود

تهران - ایرنا - دبیرکل حزب ایران زمین گفت: همدلی و وحدتی که بین سران قوا و مسئولان مشاهده می شود پدیده مبارکی است که نوید بخش رفع مشکلات و ایجاد یک فضای سالم روانی و امن در جامعه است .

ابوالقاسم رئوفیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره سخنان دکتر حسن روحانی در گفت وگوی زنده تلویزیونی شامگاه سه شنبه مبنی بر این که اگر بخواهیم فضای سیاسی کشور را بسنجم، من این فضای یک ماه گذشته را خیلی می‌پسندم. دراین یک ماه گذشته انتقادها سالم‌تر و نرم‌تر بود و لحن‌های خشونت‌آمیز در فضای رسانه‌ای ما کمتر دیده می‌شد، افزود: مشاهده همدلی و همراهی سران قوا و دست در دست هم قراردادن برای حل مشکلات قابل تقدیر و توجه است.
وی چرخش مبارکی در کشور مشاهده می شود ، ادامه داد: امروز همه مسئولان ارشد نظام با کنار گذاشتن آنچه در گذشته آسیب جدی به کشور زده بود را در جهت رفع مشکلات مردم وحرکت در مسیر پیشرفت اقتصادی و تحقق وعده های رئیس جمهوری در ایام انتخابات قدم بردارند .
دبیر کل حزب ایران زمین اظهارکرد: هر زمان که بین سران قوا احساس می کردیم برخوردی بوجود می آید این افراد به عنوان الگوهای جامعه از این منظر آسیب جدی به بدنمه جامعه سرایت می کند و می بایست منتظر حوادث ناگوار آن می بودیم که بارها دامن جامعه و کشور ونظام را می گرفت .
رئوفیان گفت: ولی این بار وحدت وهمدلی سران قوا در جهت حفظ و انسجام کشور قابل تقدیر و توجه است و ان موضوع به بدنه جامعه سرایت می کند وموجب آرامش و ساماندهی اقتصادی و تامین نیازهای مردم خواهد شد .
وی افزود: از دیگر دستاوردهای همدلی فرهنگ سازی است که می تواند در کنار رویکردهای سیاسی برای نزدیک تر شدن به منظور حل مشکلات جامعه موثر باشد و در گذشته خصوصا در دولتهای نهم ، دهم ویازدهم از این منظر آسیب دیدیم .
دبیر کل حزب ایران زمین اضافه کرد: با شروع دولت دوازدهم مسائلی که مطرح شد خصوصا بعد از سخنان رئیس قو.ه قضاییه آنچه شنیدیم در جهت وحدت وکمک به دیگر قوا بود تا همه قوا دست در دست هم برای حل مشکلات حرکت کنند .
رئوفیان گفت: امدیوارم در عرصه فرهنگی که پیش نیاز توسعه اقتصادی و در عرصه اقتصادی که پیش نیاز توسعه سیاسی است بتوانیم در سه عرصه شاهد قدمهای بزرگتری از سوی مسئولان و همه سردمداران نظام باشیم .
سیام 1053

انتهای پیام /* www.irna.ir

Check Also

The visit of Prime Minister of Korean republic to Tehran

At the time, Iran's relations with North Korea were very good because of its support …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *