Home / Sports / ثبت نام حدود 600 رسانه برای حضور در نمایشگاه مطبوعات

ثبت نام حدود 600 رسانه برای حضور در نمایشگاه مطبوعات

مهران عباسی انارکی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: حدود 600 رسانه در قالب 540 غرفه برای حضور نمایشگاه ثبت نام کرده اند.
وی گفت: این تعداد رسانه مساحتی حدود 13 هزار متر مربع را درخواست کرده که در قالب 540غرفه مستقر شده و فعالیت خواهند کرد.
عباسی انارکی ادامه داد: از این 600 رسانه، 82 روزنامه و موسسه مطبوعاتی، 60 هفته نامه، 95 ماهنامه، 22 خبرگزاری و 97 پایگاه خبری با مراجعه به وبسایت نمایشگاه به نشانی pressexpo.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: پیش ثبت نام متقاضیان حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات از چهارم تا دهم شهریور ماه از طریق وبسایت نمایشگاه صورت پذیرفت و با توجه به درخواست و استقبال مخاطبان حضور در این نمایشگاه مهلت ثبت نام تا 13 شهریور تمدید شد.
مشاور اجرایی معاونت مطبوعاتی در عین حال افزود: متراژ و مساحت اعلام شده در هنگام پیش ثبت نام، درخواست پیشنهادی رسانه است و ستاد برگزاری هیچ تعهدی برای تأمین همان متراژ درخواستی ندارد و بر اساس مساحت موجود، حجم تقاضاها و محدوده هرگروه تصمیم گیری می شود.
عباسی انارکی با بیان اینکه در نمایشگاه بیست ودوم، 900 رسانه در قالب 630 غرفه فعالیت داشته اند، گفت: برخی موسسات مطبوعاتی با چهار یا پنج رسانه یک غرفه درخواست کرده و برخی نیز بصورت مشترک غرفه گرفته اند.
وی با بیان اینکه این تعداد به احتمال قوی بالا و پایین می شود و آمار کلی و قطعی نیست، اظهار داشت: پیش بینی ما این است که با توجه به استقبال چشمگیر در مراحل اولیه ثبت نام شاهد افزایش حضور بیشتری در مراحل بعدی باشیم.
بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها نیمه اول آبان ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
فراهنگ ** 1355 ** خبرنگار: علی اکبر قزوینیان * انتشار: امید غیاثوند

انتهای پیام /* www.irna.ir

Check Also

The visit of Prime Minister of Korean republic to Tehran

At the time, Iran's relations with North Korea were very good because of its support …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *