Home / Sports / کارگاه آموزشی و تمرینی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران اردبیل آغاز شد

کارگاه آموزشی و تمرینی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران اردبیل آغاز شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، استانداراردبیل روز یکشنبه در مراسم افتتاح این کارگاه گفت: برگزاری چنین کارگاههای آموزشی فرصت بسیار خوب و مناسبی است چرا که آموزش حین اقدام است.
مجید خدابخش افزود: تجربه نشان داده است که هر جا و در هر کاری به مسئله استاندارد توجه شود موفقیت بیشتری حاصل شده است چون استاندارد سازی با عث کاهش حوادث، آسیب ها و خسارت خواهد شد.
وی برگزاری کارگاههای آموزشی را باعث ارتقای سطح آمادگی دانست و اظهار کرد: برگزاری چنین کارگاههایی در پیشگیری و مقابله با بحرانها و حوادث غیر مترقبه بسیار مثمر ثمر خواهد بود.
مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل نیز در این آئین گفت: 250 نفر از اعضای مدیریت بحران از سراسر استان در قالب 10 شهرستان به اتفاق فرمانداران و بخشداران در این کارگاه حضور دارند که امیدواریم بتوانیم در حوزه پیشگیری از خطرهای طبیعی و مقابله حرفه‌ای توانمند عمل کنیم.
مسعود امامی یگانه افزود: این کارگاه در هشت عنوان و به مدت سه روز در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود که مهمترین هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی کاهش آسیب‌پذیری در مقابله با خطرات طبیعی و مواقع بحران است.
وی مدیریت افکار عمومی، مدیریت ریسک، مدیریت درمان، مدیریت مخاطرات، مدیریت نظم و امنیت، مدیریت تشخیص هویت و مدیریت اسکان اضطراری را از جمله مباحث مطرح شده در این کارگاره آموزشی عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، کارگاه آموزشی و تمرینی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اردبیل از 12 تا 14 شهریور ماه به مدت سه روز با شرکت اعضای آن از سراسر استان در حال برگزاری است.
خبرنگار: نعمت محسن زاده** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6130/6016

انتهای پیام /* www.irna.ir

Check Also

The visit of Prime Minister of Korean republic to Tehran

At the time, Iran's relations with North Korea were very good because of its support …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *