Home / Sports / رگبار باران و احتمال رعد و برق در گیلان تا فردا

رگبار باران و احتمال رعد و برق در گیلان تا فردا

مازیار غلامی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: بررسی آخرین نقشـه های هواشناسی نشان دهنده تقویت ناپایداری در منطقه است که بر این اساس طی امروز بویژه عصر و شب تا صبح فردا ، شرایط برای رگبار باران در بعضی از نقاط استان بویژه ارتفاعات مرکزی و شرقی استان مهیاست.
وی ادامه داد: طی این مدت، رعد وبرق و افزایش سرعت باد نیز دور از انتظار نیست از این رو به مسافران و گردشگران توصیه می شود که از استقرار در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها ، خودداری کنند.
غلامی با بیان اینکه طی این مدت دریا مواج بوده و برای شنا مناسب نیست، به بخش های مختلف اجرایی نظیر مدیریت بحران، فرمانداری ها ، شهرداری ها، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آب منطقه ای توصیه کرد با توجه به اخطاریه صادره، تمهیدات لازم را بیاندیشند.
وی آسمان امروز گیلان را قسمتی ابری تا ابری و مه آلود، در بعضی نقاط بارندگی (گاهی شدید) و احتمال رعدوبرق، وزش باد عنوان و برای فردا نیز آسمان را قسمتی ابری تا ابری و مه آلود، در بعضی نقاط بارندگی، وزش باد، گاهی کاهش ابر پیش بینی کرد.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را با 37 درجه مربوط به منجیل و کمینه دما را با 18 درجه مربوط به جیرنده ذکر کرد.
غلامی گفت: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت نیز طی شبانه روز گذشته به ترتیب 34 و 27 درجه ثبت شده است.
وی اضافه کرد: طی فردا ارتفاع موج دریا بین 60 تا 150 سانتیمتر، دمای آب دریا 31 درجه سلسیوس و وضعیت دریا برای شنا گاهی نامناسب خواهد بود.
خبرنگار:امیرپوراحمد**انتشاردهنده:امیرحسین کبیری
7294/2007

انتهای پیام /* www.irna.ir

Check Also

The visit of Prime Minister of Korean republic to Tehran

At the time, Iran's relations with North Korea were very good because of its support …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *