Home / Economy / سفیر ویتنام : زمینه های جذب سرمایه گذاری در استان گلستان بسیار است

سفیر ویتنام : زمینه های جذب سرمایه گذاری در استان گلستان بسیار است

به گزارش خبرنگار ایرنا ؛ 'نگوین هونگ تک' شامگاه دوشنبه در جمع مردم و مسئولین حاضر در مراسم افتتاح جشنواره فرهنگ اقوام در گرگان اظهار داشت: گلستان از محدود سرزمین هایی است که دارای منابع طبیعی زیادی بوده ، دریا و کوه و دیگر ظرفیت های طبیعی همه در این استان گرد آمده تا فرصتی بی نظیر در زمینه جذب گردشگر در این منطقه از ایران فراهم شود.
وی با اشاره به بازدید خود از بخش هایی از استان گلستان، افزود: می توان با مطالعات لازم در حوزه های مختلف این استان سرمایه گذاری کرد.
سفیر ویتنام در ایران در ادامه به تاریخ این کشور اشاره کرد و اظهارداشت: ویتنام نیز مدتی درگیر تحریم ها و محدودیت ها ی بین المللی بود ولی بعد از آن خیلی از ویتنامی ها به کشور خود برگشتند و با سرمایه گذاری باعث رونق اقتصادی این کشور شدند.
وی گفت : بنده اعتقاد دارم شرایط پس از تحریم در ایران فضایی را ایجاد کرده که امکان بازگشت سرمایه گذارها و جذب سرمایه گذار برای رونق کشور ایران فراهم و مهیا است.
سفیر ویتنام تبادلات فرهنگی و اقتصادی دو کشور را یادآور شد و افزود: باید با افزایش دید و بازدید ها زمینه و فرصت های سرمایه گذاری شناسایی و بر روی این سرمایه گذاری ها متمرکز شویم.
به گزارش ایرنا سفیر ویتنام به همراه سفیر افغانستان در ایران بیش از نیم ساعت از غرفه های مربوط به صنایع دستی استان های مختلف کشور بازدید کردند.
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا

انتهای پیام /* www.irna.ir

Check Also

Russia’s Astrakhan welcomes Iranian entrepreneurs

In a meeting with Iran's consul general Mahdi Akouchkian on Thursday, Irina Azarova expressed confidence …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *