Home / Culture / نماینده سرپرست حجاج ایرانی و رییس ستاد مدینه منوره با زائران ایرانی دیدار کردند

نماینده سرپرست حجاج ایرانی و رییس ستاد مدینه منوره با زائران ایرانی دیدار کردند

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی حج به مدینه منوره، حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی نماینده سرپرست حجاج ایرانی در مدینه منوره به همراه اکبر رضایی و جواد شاد، رییس و معاون ستاد مدینه امروز (چهارشنبه) در هتل مکارم بلازای مدینه منوره با زائران گفت و گو کردند.
زائران ایرانی دراین دیدارصمیمانه، ضمن قدردانی از تسهیلاتی که برای برقراری آرامش آنها در این سفرمعنوی فراهم شده است، شرایط حضور و نوع برخورد عوامل اجرایی با زائران را بسیار خوب توصیف کردند.
برخی از زائران نیز با ابراز خرسندی از نحوه برخورد با حجاج ایرانی در دو شهر مکه مکرمه و مدینه منوره،‌ بهترین امکان برای زائران در شهر مدینه منوره را نزدیک بودن به حرم نبی مکرم اسلام(ص) و قبرستان بقیع عنوان کردند که شرایط حضور آنها در هر ساعت از شبانه روز برای انجام امور معنوی را فراهم کرده است.
حجت الاسلام احمد عابدی نماینده سرپرست حجاج ایرانی در مدینه منوره نیز ضمن تقدیر از همراهی زائران با خادمان ضیوف الرحمن در طول موسم حج، ‌برای آنها در ادامه این سفر معنوی آرزوی سلامتی و آرامش کرد.
رییس ستاد مدینه منوره هم با اعلام اینکه تمام تلاش و امکانات برای خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران ایرانی به کار گرفته شده است،‌ به مسئولان اجرایی تاکید کرد که در تامین نیازهای مهمانان حرم نبوی و ائمه مظلوم بقیع، اهتمام ویژه داشته باشند.
عملیات انتقال حجاج ایرانی به مدینه منوره از روز گذشته(سه شنبه) با اعزام 20 کاروان به ظرفیت 2818 نفر آغاز شد و امروز نیز با انتقال 2874 نفر از مکه مکرمه، جمع زائران ایرانی به 5692 نفر می رسد.
زائران ایرانی در مدینه منوره 5 روز اقامت خواهند داشت و پس از آن از طریق فرودگاه این شهر به ایران منتقل خواهند شد.
نخستین گروه از زائران ایرانی روز 19 شهریورماه از طریق فرودگاه شهر مدینه عازم ایران می شوند.
امسال 86 هزار و 300 نفر از جمهوری اسلامی ایران برای انجام مناسک حج تمتع عازم سرزمین وحی شدند که از این تعداد حدود 15 هزار نفر از هموطنان اهل تسنن بودند.
اجتمام*1933*1724*1193
دریافت: بهروز سلطانیان * انتشار: حسین فتح الهی
آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

انتهای پیام /* www.irna.ir

Check Also

COVID-19 kills 148 Iranians over past 24 hours

Sima Sadat Lari said that, with the 148 new deaths, the country’s total COVID-19 death …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *